sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Irational


Ma gandeam stupid la nimic...Cum poti sa te gandesti la nimic?!..Uite..incerc sa opresc mintea pentru un moment si un tremurat imi deranjeaza gandirea, dar pana si tremuratul s-a nascut din nimic..Nu te speria de absurditatile pe care le scriu, pana si tu te-ai intrebat vreodata cum e sa iti blochezi mintea in timp si spatiu.Gandeste`te si simultan opreste`ti mintea, gandeste`te ca nu ai loc si nimeni nu-ti ofera secunde sau minute, nu traiesti? O codificare de cuvinte stupide sau absurde, irationale, oricum ratiunea nu duce decat la vorbe goale. Si nu o sa ma fac filosof pentru ca,fie voi o nebuna torturata de rationalitati,fie voi exagera si-mi voi pierde veridicitatea. Si totusi, nu stii despre ce vreau sa iti vorbesc?..Nici eu:).
Un lucru e sigur. Iata ceva clar.O atitudine care da forme in culori si face viabila tacerea s-a strecurat printre impuritatile existentei. Ma voi scutura de toata agitatia. Sunt calma? Fraze ilogice, incoerente fara sens, zdruncinand locul unde le-am trantit. Ma intorc la realitate, dar stai...Tot ce am scris era deja real.Doar pentru ca ceva te face confuz, nu inseamna ca trebuie sa fie neaparat ireal...Ma chinui sa daram zidul care ma strange si imi intorc privirea, ma simt vazuta de propii ochi in patru dimensiuni si totul pare iarasi halucinant. O minte drogata care ar vrea sa spuna stop, dar dependenta de incoerentze strapunge ambiguitatea dintre ganduri. Ma doare capul. Ar putea fi singura fraza simpla si corecta din tot ce am scris. Dar de la simplu am plecat si acum 40 de randuri..Masor timpul in cuvinte?Aiurea.Revin la simplitate...Nimic nu trece peste stadiul simplitatii fara sa il faca simtit, nu il ocoleste. Ai putea sa te gandesti cine esti plecand de la primul fir de par...dar nu..nu fizic..plecand de la primul gand..nu te infige sa lasi urme aspre cercetand toata mintea pentru ca nu ai sa intelegi nimic si ai sa te scufunzi in teze si idei cum se scufunda disperat un infractor fugit, intr-o mlastina.
to be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu