vineri, 27 noiembrie 2009

Chip de inger


Dansau cristalele in ochii mei
si in oglinda pereche si-au facut..
prin negrul rece,tainicul pupilei
am deformat un chip de inger nou nascut.

Cand mi-ai intins o mana - am stat
de ce pe buze din condei mi-ai scris?
si de ce cerul albastrul si-a inchis?
un chip de inger nou nascut am deformat.

Cand te-am gasit calcai pe cioburi moarte
credeam ca eu sunt cea care de fapt
un chip de inger nou nascut a deformat
dar...lacrimile tale pictau arte.

Un comentariu:

  1. Arta de a crea o imagine noua, mai puternica si mai vie a propriului suflet, sta in descoperirea "culorilor" pe care le vom folosi, si de ce nu, a pensulelor pe care le vom manui...pt. a trece mai departe prin Lume asa cum vrei tu!
    Stii ca imi place cum scrii...
    mamy mik!
    :) :)

    RăspundețiȘtergere