duminică, 8 noiembrie 2009

Ei da !



Alfabetul meu are 1563 de litere...Ti se par multe?..Si ce? Incercam sa descifrez cu ele instinctul si sa il transform in generic. Straduieste-te sa intelegi ce vreau sa-ti spun, ia vezi poti?

Acum 5 restarturi de calculator am realizat ceva.I-a obosit imaginea. Hai sa nu mai innebunesc pixelii cu teoria de 3 lumini albe si 1 cromatica. Oricum ei stiu cum sa se aseze. Problema e ca eu nu imi gasesc locul, nu ei.

Am 6 optiuni idioate,dintre care una pare sa fie cat de cat normala. Ma gandeam sa pictez lumea din pozitie inversa si rezulta a fi idiot pentru ca pot face poza si apoi o doar intorc, dar suna tare sa stai cu picioarele in sus.S-a dus asta. Ar mai fi sa ma chinui sa scriu eseul la romana, dar si asta suna a prostie cand deja il pot copia din carte.Ma gandeam sa merg in maini pe bara din curtea scolii,dar parca ma simt bine si asa intreaga. Stai ca-mi suna telefonul...gata. Unde ramasesem?Cica unde ni se rupea..Continui cu ideile briliante.Un mic ajutor pentru profu de mate?..Hai sa sapam tot Brasovu, ca doar e asfaltat, nu de alta..sau nu, poate ajung prin America{lasa mah ca tipu` o sa dea de petrol :-j }...Nu, parca nu merge nici asta, mi-as strica unghiile false pe care nu le am. Am vrut sa fac un mic desen de vre-un metru pe peretele de deasupra patului...dar m-am gandit ca poate mamei nu i-ar placea culoarea si am renuntat, nu ca ar deranja-o..O ultima optiune era sa inmultesc orice numere formate din 2 cifre si care se termina in 5 , in mai putin de 6 secunde.Asta am reusit oarecum.

Cautam azi noapte infinitul si l-am gasit.Nuu..n-am visat..d`oh!..era acolo si el mic si prapadit...Se invarteau in el toate cele 1563 de litere si una mi-a facut cu ochiul, asta mi se tragea de la integralele de mai devreme.

Am 2000 de mesaje in telefon si acum ma semnalizeaza decent: vezi femeie ca nu mai incapem..E noiembrie si e soare.Daca ma legam de caldura de afara, maine ningea sigur.

Acum ca ai citit toata creatia asta :)), imagineaza`ti ce inseamna sa faci rana`n cot stimulata de critica.Nu intelegi ce vreau sa spun?Intreaba-ma si nu-ti explic.

Un comentariu:

  1. esti o mica vrajitoare de nimicuri imaginative, care fac sa sune ca un mare gong ...asurzitor de absolut!

    RăspundețiȘtergere