luni, 9 noiembrie 2009

25 si atat !


Am ales sa subliniez obsesia ridicola pentru numere in cateva linii de ecran.Acum am aruncat ideile si incerc sa sincronizez anormalitatea cu obisnuinta.In masura in care te intrebi ce-i cu titlu` asta inainte de a-l motiva eu,e clar ca n`ai rabdare sa citesti tot.25 pentru ca am 5 idei pe care o sa ma chinui sa le relevez in 2 moduri.25 pentru ca jurnalul meu nu are mai mult de atatea pagini scrise. Numar toate greselile dintre ganduri si ajung la aceleasi doua numere naturale.Am 25 de erori frumoase in vis, am incercat sa le corectez in a fiecare 5-a secunda din o a 2-a secventa, dar s-au stins si se repeta la fiecare 25 de ore.25 pentru ca prin suma cifrelor am realizat ca pisica mea chiar avea atatea vieti dintre care si-a pierdut 5 din cauza mea, sper sa o mai tina cele 2. Raman la 25 deoarece al 25-lea cuvant din fiecare fraza de a mea are legatura cu tine.25 pentru ca atatea minute mai am pana la fix,cand o sa imi sune telefonul si o sa imi spui ca ,desi am sunat de 5 ori si am trimis 2 mesaje, era pe silent.25 pentru ca ti se par absurde toate cele 25 minus 2 ori 5 randuri pe care le-am scris.25 pentru ca daca iti dai interesul o sa citesti de 5 ori ca sa intelegi ce semnificatie au astea 2 cifre. 25 pentru ca atatea minute am pierdut dintr-o ora de filozofie si as mai fi stat 2 secole si 5 decenii.25 si atat, pentru ca nu e o simpla coincidenta, in masura in care te gandeai ca are legatura cu vre-o zi importanta din viata ta.

Un comentariu: