luni, 7 martie 2011

They never say goodbye, they stay together forever






Imi pare rau ca a trebuit sa-mi iau ramas bun. Prea devreme, prea absurd. Conteaza ca timpul limpezeste neclaritatile dintre doua persoane, in sensul in care nu le sterge, ci le face pe acele persoane sa se uite reciproc, sa uite una de cealalta cu tot cu probleme. Imi pare rau des. De prea multe ori. Nu e o exagerare, e un minim al realului, o prezentare in mare a adevaratelor sentimente. Nu am nici invidie, nici orgoliu, nimic. Am doar regret.

3 comentarii:

  1. Zambeste, eu (tot) te iubeste! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. bine, apreciez ca (tot) ma iubesti, dar cine esti?:p

    RăspundețiȘtergere
  3. mai mult decat absurd:)
    dar asta e realitatea dura pe care trebuie sa o acceptam cu totii...:-<
    clau:)

    RăspundețiȘtergere