joi, 8 august 2013




Ar trebui sa ma aflu intr-un alt loc acum. Mi-as dorii si nu-mi doresc de fapt. Finalmente realizez ca tot inutilul are un scop. Toate lucrurile folositoare sunt de consum. Si nu ma refer la faptul ca genereaza o satisfactie prin epuizarea lor, ci subliniez ideea ca, intamplator, se face ca produsul sa mai fii si tu,ca om. Devii materialul brut al brutului material pe care il creezi. Si atunci plasez perfect un gest aiurea , inutil si aparent neimportant, care sa-mi ofere un timp de relaxare. Pentru ca imi e foarte usor sa lucrez aiurea. Nu cere concentrare sau detaliu, totul tine de libera coordonare, dupa modelul "asa ti-a venit". Sunt atat de "inutile" randurile acestea incat in toata vigilenta mea am uitat de ceea ce ma agasa anterior. O aberatie perfecta care sa nu ma oboseasca.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu