luni, 18 ianuarie 2010

Oarecum




E inchis azi pentru tine.Atat de mult exagerezi incat ma dispera pana si gesticulatia ta. Si ce tot ninge atat?Azi ninge,maine ninge,ieri a nins.. gata m-am saturat! sting norii. Dar sa se mai odihneasca si ei ...poate seaca. Te plimbi mereu prin raza mea, cat imi bate pupila, si esti pe cat de stresat, pe atat de stresant...Incearca si tu un artificiu daca tot iti da ceva sub radical..si nici macar nu e patrat perfect sau cub..stii ca te ascult nu?..cand dormi. N-am de ales.. atata imaginatie ai incat visele iti disimuleaza amintiri, ele te mint stiai? si le mai spui si cu voce tare, dar tu dormi. Sau poate asa te vad eu. M-am chinuit o jumatate de ora sa`ti descifrez mima, castile erau de vina.Te vedeam in tot felul de posturi ciudate..As fi ras, dar te credeai amuzant si mai rau faceam. Nu te rog..nu incepe iar cu istoria universului si surplusul tau de inteligenta..stii ca..daca era dupa mine aveam o matura in plus. E bine ca am un vecin ca tine. Mai motol asa, mai insistent mai flegmatic {flegmatic ca ii ploua din gura cu secretii scarboase, nu ca l-ar caracteriza sictirul}, mai cu vise din realitatea furata, mai cu Peter Pann..Asta e in regula. Nu streseaza omul, se face nesimtit...tu disperi omul si crede-ma te simt mereu, ar fi cazul sa incetezi cu parfumul ala..Mi-e somn. Tot n-ai obosit? Te-as intreba de unde atata energie, dar prostul are mintea odhinita.M-am obisnuit oarecum. Ma duc sa dorm. Noapte buna.

Un comentariu:

  1. Sunt unele prezente care te obosesc chiar si cand dorm...ele...chiar si cand dormi tu...ele tot se strecoara in stil"nesimtitor"...
    Noapte buna!
    :)

    RăspundețiȘtergere