joi, 21 ianuarie 2010


2010. Astazi fara titlu. Am sosit de curand. Te asteptai? Te privesc si in timp ce imi fixez imaginea o pictez in dezamagiri. Nu am ce sa iti explic. Am doua infinite. Le-am despartit mereu, dar acum tind impreuna spre aceeasi limita. Erai si tu in graficul culorilor. Acum am resetat fundalul pe alb negru. E o incapatanare de care nu pot sa scap. Mergand pana in varf am gasit alte linii, alte forme. Mai greu e cand cobor, atunci mi se stinge ambitia si pierd scopul. Imi pierd ideile, le transform in ganduri seci. Din toata energia pe care o am, cand vine vorba de tine ma simt legata in acelasi pat din paradis. Si am tot ce vreau langa mine si tot ce mi-am dorit, dar sunt legata si trec totul in lista "n-am cum". Am ochii inchisi si ma chinui sa formez un desen din toate punctele care se-nvartesc in intunericul din pleoape. Mereu ajung aproape de un final si ma trece brusc de la inceput. E ca si cum as face trei pasi, iar la al treilea sa ma gasesc iarasi in locul de unde am plecat....revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu