joi, 3 februarie 2011




10:59. Cam de 20 de minute stau cu laptopul in brate si ma gandesc. Mi-am facut timp sa ma gandesc. Nu stiu ce sa mai cred. Nu stiu daca randurile mai sunt utile ca sa ma descarc. N-am nici o apasare sau ocupatie problematica care sa ma distraga, pur si simplu am obosit asa deodata. Si am zis stop. Au mai trecut 5 minute si am impresia ca gandesc in gol. Nu imi pot concentra atentia asupra unui lucru, nimic nu ma intrerupe si nu ma deranjeaza. Si asta e oarecum enervant. Am prea multa libertate si o transform in constientizare de sine. Nu am chef nici macar sa critic. Mi se pare ceva grav sa nu te tina ceva in priza. Avem nevoie de surse care sa ne streseze ca sa fim umani. Momentan n-am nici o sursa si nici un stres. Caut ceva de care sa imi pese si sa imi starneasca interesul si.. nimic.




M-am uitat la un documentar Vogue si mi s-a intors moda pe gat. La ei nimic nu e intamplator sau imperfect. Asta ma enerveaza. In sfarsit ceva care sa ma enerveze. Acum ma gandesc la 7 raioane de haine exceptionale postate in fata unei singure femei care are puterea sa le ignore pe toate si sa aleaga doar 2 piese din toate cele 100, din diverse motive. Asta da caracter. Poate ca exagereaza doar pentru ca asta o defineste pe ea.


In alta ordine de idei, as putea spune ca ma mai enerveaza ceva. Si iar e bine. E word-ul meu care ma chinuie mereu prin corectura lui. Nu e ca mi-e lene sa il fac, si cred ca si stiu cum, dar as alunga un al doilea lucru care ma tine in priza.



Ca de obicei evit involuntar sa termin si articolul asta. Cred ca am pierdut ceva. Cineva mi-a fugit. Mereu imi fuge. Dar de pierdut …de fapt, am pierdut mai multe. Am pierdut si lucruri pe care inca nici nu le avusesem complet. Alea m-au infuriate cel mai tare. Ce urat. Trist, dar acum sunt prea plictistita sa imi amintesc de ele. Am terminat.


"Share things that you are most excited about. Share things you find, love, hate and create. Share the things you've made, even if it`s not finished yet. That`s what makes it engaging."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu